wtorek, 15 listopada 2011

dostawa

Piszę ja sobie notkę a tu dzwonek do drzwi! Dotarła waśnie przesyłka, zamówienie z niedzieli. Hura!
Już otwieram i się chwalę co zakupiłam.


Kupiłam:
1. Organiczne ciemne/brązowe siemię lniane, bo ostatnia paczka mi się kończy. A po pierwsze przyzwyczaiłam do picia lnu, a po drugie mi służy.
2. Organiczne ziarna pszenicy do wysadzenia. Mam nadzieję, że wyhoduję z tego trawę pszeniczną a później przerobię to na sok. Zobaczymy co pokaże życie.
3. Organiczne płatki owsiane. Znalazłam świetny przepis O TU na owsiankę bez mleka i muszę to wypróbować, bo wygląda bosko!

Poza tym zakupiłam organiczne kiełki to wysiewu, także mam nadzieję, że coś mi wyrośnie zielonego do sałatek.

I tak mam kiełki z: lucerny, rzodkiewki, fasoli mung, soczewicy i inne mieszanki. 
Jak już zacznę kiełkować i będzie się coś rodzić to się podzielę dobrą nowiną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz