czwartek, 29 września 2011

na zielono

Dzień zaczęłam od wypicia wody z wyciśniętym sokiem z cytryny, zjadłam kilka łyżeczek siemienia lnianego a teraz jem śniadanie.
Ostatnio trafiłam na ciekawe krakersy Weight Watchers, które świetnie nadają się na bazę do kanapeczek. Są lekkie i naprawdę dobre, a w składzie mają tylko mąkę pszenną, mąkę owsianą, wodę i sól. Także zero ulepszaczy i sztucznych dodatków (jeśli wierzyć opisowi na opakowaniu).

Więc dziś śniadanie u mnie za 3,5 punkta
100 gram białego sera- 1,5pkt
6 krakersów WW- 2pkt
szczypiorek i ogórek- 0pkt
sól, pieprz- 0pkt


A, że do pracy dziś mam na drugą zmianę, to przed wyjściem zjem zupę ogórkową.
U mnie zupa za 3 punkta całość:
ziemniaki- 2pkt
marchew, pietruszka- 0pkt
ogórki kiszone- 0pkt
kostka warzywna- 1pkt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz