wtorek, 27 września 2011

jajko na tuńczyku

No i byłam wczoraj pierwszy raz na Zumbie i muszę powiedzieć, że było super, wypociłam się za wszystkie czasy, wymęczyłam się, ale jestem zadowolona i pełna energii na kolejne spotkania.
A w nocy spałam jak dziecko, taka padnięta byłam!

A tymczasem ja już po śniadaniu jestem. Zrobiłam sobie sałatkę z tuńczyka, dziś wyszło mi 4,5 punka za całość.
tuńczyk w sosie własnym, puszka 120g- 2,5pkt
jajko gotowane- 2pkt
ogórek konserwowy- 0pkt


Poza tym zapomniałam wczoraj napisać o ostatnich zakupach, w sklepie znalazłam bardzo promocyjne ceny gotowych dań Weight Watchers. 4 złote za danie, to bardzo tanio. Dlatego skusiłam się na 3 gotowce.
Oczywiście ja wolę kuchnie domową, bo pewnie znacznie zdrowiej i smaczniej, ale jako, że ostatnio zmagam się z brakiem pomysłów na obiad i brakiem pieniędzy, także i gotowce dobre!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz