poniedziałek, 24 października 2011

poniedziałek-ważenie

No i dotrwałam do końca 13 tygodnia diety czyli 91 dni za mną.
Moja waga na dziś to 66.5kg, czyli -0,7kg od ostatniego tygodnia.
W sumie -9kg od początku diety.

Podliczając wszystkie punkty tygodniowe, to w sumie zjadłam o 19 punktów więcej niż powinnam (133pkt). Ale były to w miarę dobre rzeczy i jeśli już przekraczałam dozwoloną ilość to punkty pochodziły z kurczaka, twarogu albo warzyw, sałatek. Poza tym starałam się nie chodzić głodna i dlatego jeśli czułam, że muszę coś zjeść, to jadłam, nawet jeśli było to ponad założoną wcześnie ilość.
Nie udało mi się natomiast wykonać założeń z poprzedniego poniedziałku. Czyli często nie mieściłam się w tych 19 punktach na dzień, nie jadłam białkowych kolacji, jak wcześniej sobie założyłam (tylko 3 kolacje białkowe w tym tygodniu).
Ale w sumie patrząc na kilogramy z dziś jestem zadowolona i oby tak dalej!

Także trzymajcie kciuki za kolejny tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz