poniedziałek, 29 sierpnia 2011

V week

Wczoraj zakończyłam piąty tydzień diety.
Od ostatniego ważenia w poprzedni poniedziałek zrzuciłam 0,5 kg i dziś rano waga pokazała 70,3kg :)  
Czyli w sumie -5,2kg od początku diety!!!
Małymi kroczkami idę do przodu. Myślę, że jeśli utrzymam tempo, to za tydzień przekroczę wagę 70 kg i będzie mniej niż to okropne 7 i 0, a później to już będzie z górki!!! Bo jak dobrze wygląda 69, 67, 65....

Dziś puki co wyjadłam tylko 12 punktów, śniadanie standardowe, na obiad zjadłam wczorajsze leczo, a przed chwilą zrobiłam szejka.

I uwaga, to jest mój pierwszy zielony szejk ever!!!
Wygląda fajnie a smak mnie miło zaskoczył, bardzo orzeźwiający i smaczny, Polecam!
Całość ma 2 punkty:
1 banan- 1pkt
2 jabłka- 1pkt
1 cytryna- 0pkt
2 duże garści szpinaku- 0pkt
szklanka wody -0pkt

A efekt taki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz