poniedziałek, 10 września 2012

poniedziałkowe ważenie

Dzisiaj jest 50 dzień diety.
Rozpoczynam 8 tydzień.

Na wadze dziś 73,4kg to jest +0,1kg od poprzedniego tygodnia.

Wyjadłam w sumie 170 punktów, co daje średnio 24,2 punkty na dzień.
Jadłam regularnie, ale często zdarzały mi się nieplanowane posiłki. Byłam poczęstowana ciastem, lodami z bitą śmietaną itp, i musiałam zjeść. Poza tym w minionym tygodniu dostałam okres więc i apetyt mi się wyostrzył.
Pozwalałam sobie na wiele, i kilka razy niestety biegi mi odpadły.
Był to bardzo pracowity tydzień dla mnie, zabiegany tak, że zapominałam ważyć się rano (co do mnie niepodobne:) czy robić codzienne zdjęcia posiłkom.
Także waga stoi, ale ja czuje się w miarę dobrze.

Ale dziś nowy dzień, nowy tydzień i do pracy trzeba się zabrać.
Oby było lepiej

2 komentarze:

  1. oby tak dalej, i tak masz super wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      a u mnie jeszcze wakacje i urlop za tydzień:)
      także same cudowności przede mną

      Usuń