sobota, 17 grudnia 2011

sobota

Do pracy mam dziś na popołudnie, więc miałam dużo czasu, aby pogotować i przygotować posiłki. Rano wypiłam szejka z moczonym lnem, bananem, jabłkiem i zieleniną i dodałam kilka suszonych śliwek do tego.
Całość za 4 punktów:
20 gram siemienia lnianego- 2pkt
banan- 1pkt
jabłko- 1pkt
4 śliwki suszone -1pkt
zielenina- 0pkt

Oczywiście było tak smaczne, że nie zdarzyłam zrobić zdjęcia gotowego szejka.
Później zrobiłam makaron z warzywami i bułką tartą na taki wczesny obiad, aby zjeść coś pożywnego przed pracą.
Porcja około 5,5 punkta:
200 gram makaronu- 2,5 pkt
garść groszku- 1pkt
reszta warzyw- 0pkt
2 łyżki bułki tartej- 1pkt
oliwa z oliwek- 1pkt


W międzyczasie upiekłam sobie bułeczki z otrąb i przygotowałam kanapki do pracy.
Przepis na bułeczki TUTAJ.
Także do pracy zabieram 7,5 punkta
2 bułeczki- 4pkt
10 gram serka- 1pkt
plaster szynki gotowanej-0,5pkt
banan, jabłko- 2pkt


I teraz tylko mam nadzieję, że uda mi się nic nie podjadać i być twardą:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz