środa, 7 grudnia 2011

dzień 136

Od początku tygodnia jem w miarę dobrze. Poniedziałek zakończyłam z wynikiem 19 punktów, wczoraj zjadłam ponad 25 punktów.
Dziś w pracy byłam na poranną zmianę, nie miałam czasu zrobić szejka przed wyjściem, więc wzięłam do pracy dwie duże kanapki. Dużo dziś chleba zjadłam, ale czuję się dobrze. 

Menu dzisiejsze:
I śniadanie:
2 kromki chleba z ziarnami- 4pkt
tuńczyk z puszki- 2pkt
ogórek zielony- 0pkt
łyżeczka majonezu-0,5pkt

II śniadanie:
2 kromki chleba z ziarnami- 4pkt
plaster szynki- 0,5pkt
rzodkiewka, ogórek- 0pkt

Przekąska:
gruszka- 1pkt

Obiad:
gotowe danie, cannelloni ze szpinakiem- 8pkt

Kolacja:
Arbuz- 2pkt

W piątek wybieram się na pracowniczą imprezę świąteczną. Mała czarna już czeka na mnie, a ja się w nią wcisnę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz